5 iulie 2010

Portia mea de net

Am aflat si eu azi, ca voi avea portia mea de net in concediu.
Si anume: tata isi cara laptop'ul cu el la insistentele mele de a nu ma lasa cu ochii'n soare pe caldura asta si cum nu a putut scapa de mine a zis ca il va lua da va fi cu portia, ca pe vremea lui Ceausescu :)).
No' bun amu' ca mi'am rezolvat un ragaz de net in urmatoarele 2 saptamana ramane numa' sa ii cotrobai eo prin laptop si sa-i aflu parola, ca nu ma stresez ca doara de aia so facut netu, sa gasesti tot felu' de chesti si tutoriale cum sa aflii parola in windows :)).
Amu' vine partea nasoala... ca daca a fi cu portia, eo tat as vrea sa stau mai mult sa un pahar de vorba pe net, da' nu stiu cum o'i face.
De ascuns in baie as putea, da' tre cumva sa iau prin efractie laptopu' cela futal dracu' :)).

Oioi o'i gasi eo ceva abureala ca tre sa platesc o factura sau ca amu' nui multa lume pe net si merge mai bine. Vide'oi eo.

Ma' mi'a fi dor de orele... da ce zic eo ore, de zilele pierdute aiurea pe mess sau jucandu'ma vreun joc pana incepea sa ma enerveze ca mor prea repede si cate cele.
Eh si faza ii ca vin eo acasa intr'o vreme, da' nu bine ma instalez pa' scaun asta si... iar ma duc o saptamana. Da de data asta paci pan' zona, da' nema net.:|

No' apoi eo o'i medita pa drum :)) ce dracu' o'i scrie pe blog cand o'i prinde 5 minute de net ca lumea.
V'oi povesti ce cum o fo anu trecut si ce'o aparut nou... eeeh ma' si voi tapa si niste poza ase sa va fac sanje amar. :))
Dapoi de iti fi cuminto va aduce mosu' ceva de pacolo :)) cica vre'un suvenir, da' vide'om noi.

Revin amu' cu inca un post sa videti ce am patit eo ieri. Pfai....

Serbus'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu