5 iulie 2010

Nervi tata ziua.

Ieri vine mama la mine sa ma scoata de la pc ca cica tre sa imi pregatesc tricourile, short'urile si tate cele.
Cand am auzit ca ma ridica de pe scaun mo enervat un pic, ca tare bine ma simteam, da' hai so fac si pe asta.
Si ma ridic eo frumos, scot din dulap vreo 10 tricouri [nasoale (mai scurte)] dintre care tricourile mele de suflet [vreo 3 la numar (largi)] si le pun pe pat.
Eh eo mi'am terminat treaba cu tricourile, ma pun iar la pc sa imi continui jocu'.
Vine mama si imi urla in urechi ca de ce nu le'am impaturat.
No' plm hai ca le impatur, ce'a fi. Si i'au un tricou, il fac frumos, i'au un alt tricou, il fac si pe ala frumos, urmeaza al treilea tricou [unu de'a meu] alb si sal intorc sa il pot impatura si ce vad:| 3 dunji langa maneca dreapta:|.
Urlu dupa mama.. si incep eo cu dumnezai ca de ce nu l'o spalat ca de ce'i asa de jegos:|. Se uita la el si zica ca e patat si nu mai iese alea si cica sa'l port asa. Plin de nervi il iau il arunc pe jos si ii zic sa'l arunce daca nu mai iese jegu' ala. Proasta il ia si il arunca, mio crescut tensiunea cu vreo 50 =)) da' plm mai am 2, mi'oi lua altele.
I'au un alt treicou' tot de'a meu si plm ce vad si pe asta.. plin de puncte negre:|
Amu' am fo inceputa sa injur in cate partile, vine iara mama ca ce'mi trebe si icnepe scandalu' cu cacatu asta de tricou si auzi ce zice, ca cica imi cupara altele. Dumnezo mi'a lua altele ca atata so tras pe cur sa imi ia un tricou o'i vedea eo unde dumnezo a gasi ea tricouri de astea si cat a da pe ele.. da nu ma intereseaza.

Eh si am ramas cu un tricou ca lumea, mio fost si frica sa ma uit la el, ca de era si asta eo o luam de cap da' din fericire asta o fo curat, frumos, alb.
Si uite asa am ramas eo cu un tricou misto si cu n'spe mii de tricouri de coca', zici ca femeia asta vrea sa ma faca manelist ca is mai ieftine hainele, PLA!

Uite asa mi'oi sttrica eo banii ramasi [vreo un mil jumate] sa'mi iau tricouri ca lumea... da' o bate dumnezo de nu'mi ia macar unu din Costinesti.


Apoi restu' zilei agatam in ce stiam eo mai bine. Ca o zis ca imi schimba 100E si nu i'am mai vazut altu in veci [ ii bine de stiut ca de'acu inainte mai bine imi schimb banii la bisnitari ca asta ia tot si raman fara], ca ce o doare pe ea grija ca mi eimi place sa umblu asa si cate cele.
No' asta e, ea cred ca ase o fost invatata sa isi faca c8ii' manelisti da' eo ii dau peste nas :D.


Dumnezo' [in loc de Serbus']

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu